vliegavonturen - Reisverslag uit Queenscliff, Australië van Teddy Beijsterveldt - WaarBenJij.nu vliegavonturen - Reisverslag uit Queenscliff, Australië van Teddy Beijsterveldt - WaarBenJij.nu

vliegavonturen

Blijf op de hoogte en volg Teddy

08 September 2013 | Australië, Queenscliff

Mijn eerste reisverhaal uit het verre Australia!

Het begon allemaal... Naja op schiphol eigenlijk. Daar was het eerste moment dat ik dacht; Ik ga dit nu echt doen. Pak zenuwachtig dat ik stiekem was... Niet normaal. Maar goed, na een bewust snel afscheid van mijn lieve dierbaren de douane door en toen begon de gekte. Eerst naar bangkok, prima vlucht. Er zat niemand naast me dus ik kon lekker languit chillen. Eenmaal in Bangkok heb ik 2 uurtjes rondgelopen op het vliegveld en naar mensen gekeken. Toen moest ik het vliegtuig weer in en tot mijn grote terleurstelling zat ik naast een snurkende Chinees met een mondkapje op. Erg gezellig. Gevalletje luxeprobleem;) na een paar uur stond ik in Taipei. Daar kwam ik bijna niet binnen want bij de paspoort controle zat een halvie die amper Engels sprak en ze snapte niet waarom ik het land in wilde terwijl ik geen visum had. Dus ik met handen en voeten proberen uit te leggen dat ik door ga naar sidney over tien uur, maar ze leek het niet te snappen. Nou, zes verschillende gekkies verder... Kon ik eindelijk naar het hotel waar ik een paar uurtjes kon uitrusten. Kom ik daar.. Is het een super mooi en chique hotel! Ik dacht SUPER YES! Even later liep ik dus heel decadent in mijn, daar gekregen, ochtendjas en badslippers te zoeken naar het zwembad. Die kon ik precies niet vinden waardoor ik uitkwam in de binnentuin met allemaal zakenmannetjes die er echt allemaal uitzagen als die kerel van 'gangnam style'. Naaaaaa als iemand mij een jaar geleden zou vertellen dat ik over jaar in mijn badjas als bleekscheet tussen allemaal Chinezen in een tuin zou staan in f*cking Taiwan had ik diegene niet gelooft:). Na het zwemmen, bubbelbad en sauna heeeeerlijk geslapen. Dus bedankt tante Daf en ome Chiel ik heb genoten! Het was vanaf Taiwan naar Sidney alsnog wel 10 uur vliegen maar toen was ik er hoor. Vol vreugde liep ik naar de arrival hall en riep ik; IK BEN DER HOOR! En toen werd ik opgehaald door 2 jongens van australian backpackers.

Mijn hostel staat in Manly, een super leuke wijk in Sidney waar ik al leuke mensen ontmoet heb. Ik slaap in een kamer met zes andere mensen. Een super leuk stel, een halve autist en nog een stel die ook wel wereldvreemd zijn. Ik ben gelijk met dat leuke stel naar het strand gehobbeld en genoten van het weer. Het was tien uur 's avonds dat ik helemaal gesloopt ben gaan slapen. Vandaag heb ik eerst ontbijt gehaald met een jongen en een meisje die in dit hostel werken. Nu zit ik in mijn kamer en hoor ik dat ze buiten gitaar aan het spelen zijn dus ga ik maar een kijkje nemen.... Bye xxxxxx

  • 08 September 2013 - 08:50

    Marijke:

    Hartstikke leuk om te lezen Ted!
    Fijn dat de heenreis goed is verlopen en dat je al heel wat leuke mensen hebt ontmoet

  • 08 September 2013 - 09:18

    Marijke:

    Vaag.. De helft van m'n verhaal staat er niet op..?
    Hoe dan ook, fijne dag vandaag en geniet van alles om je heen! Ik kan niet wachten op je volgende verslag :-D Kussie

  • 08 September 2013 - 13:09

    Samantha:

    Haha Ted wat fijn zeg! Mooi dat je tradities erin houdt.. "Ik ben er!" haha. Schrijf snel weer zo'n leuk verhaaltje. Genietse en wanneer begin je met werken op die surfschool? Kus

  • 08 September 2013 - 19:31

    Anneke:

    Hallo Teddy, wat goed dat je dit doet ! Geniet ervan en ga door met zulke leuke verhalen te schrijven....het doet me een beetje denken
    aan dat ik 22 was en allerlei leuke dingen heb meegemaakt in de USA dat ik daar 2 jaar heb gewoond....groetjes van Richard, Sarah en Anneke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Queenscliff

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

17 April 2014

bananabread met tranen.

19 Februari 2014

Ik, de 20 jarige bofkont

04 Januari 2014

stukje levenervaring rijker

27 November 2013

Withsundays

24 November 2013

East coast met maat Iris
Teddy

Actief sinds 02 Sept. 2013
Verslag gelezen: 380
Totaal aantal bezoekers 5996

Voorgaande reizen:

02 September 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: