Ik, de 20 jarige bofkont - Reisverslag uit Manly, Australië van Teddy Beijsterveldt - WaarBenJij.nu Ik, de 20 jarige bofkont - Reisverslag uit Manly, Australië van Teddy Beijsterveldt - WaarBenJij.nu

Ik, de 20 jarige bofkont

Door: Teddy van Beijsterveldt

Blijf op de hoogte en volg Teddy

19 Februari 2014 | Australië, Manly

Hoi lieve mensen uit Nederland,

Het heeft weer even geduurd. Ik kan me hiervoor wel weer gaan verontschuldigen maar dat doe ik dit keer niet.

Er zijn veel leuke en fijne dingen gebeurt in de tussen tijd. Ik heb een onwijs leuke tijd gehad met Robin en ik baal van het feit dat ze er niet meer is. Ik weet namelijk heel erg zeker dat ze dat wel had willen zijn :)

In mijn laatste verhaal vertelde ik dat ik hysterisch op zoek was naar werk. Dat is gelukt. Ik werk nu weer in een restaurant genaamd China Beach. Nu denken jullie 'oh grappige teddy werkt als bleekscheet tussen een groep Aziaten' maar nee, het is een modern Aziatisch restaurant en er werken alleen Aziaten in de keuken. Ik heb onwijs veel geluk gehad want er was nergens werk te vinden in Manly. Door mijn onwijs goede connecties (;)) heb ik het voor elkaar gekregen om als enige backpacker in dit restaurant te werken voor hetzelfde salaris als een Australian Citizen. Heel blij mee.

Ook heb ik een huis. Ik had niet zoveel zin meer om steeds te moeten verhuizen. Dus nu woon ik op de winkelstraat aan het strand om de hoek bij mijn werk. Ik woon in een heel schattig appartementje samen met een 32-jarige vrouw en haar 8-jarige zoon. Het voelt aan als een echt huis met een echt huiselijk gevoel.

Dus even de feiten op een rijtje: Ik ben 20 jaar oud, ik woon in Australië, aan het strand, ik ben omringt met mooie lieve mensen uit allerlei verschillende landen, verdien zo'n 750 dollar per week. Ik vind mijzelf nu dus een buitengewoon, bijzondere, keiharde bofkont!

Ik ben van plan om hier nog een tijdje te blijven en goed te sparen. Ik zit hier op dit moment op mijn plek en ik ben gelukkiger dan ooit. Maar goed, no worries, ik vergeet jullie lieve kopjes niet hoor. Ik kom dus ook heus nog wel terug.

Dikke kus,
Teddy

  • 19 Februari 2014 - 12:05

    Iris:

    Is te bidden dat je terug komt ja maf! Goed om te lezen dat je gelukkig bent! Dikke kuuussss

  • 19 Februari 2014 - 12:13

    Tante Daf:

    Wat heerlijk om te lezen Tedje! Ga maar lekker door met veel sparen zodat je met een goed gevulde bankrekening nog heeeeeeeel veel van Australië kunt zien! En ons ondertussen keihard laat meegenieten met dit soort berichtjes! Die vind ik veel leuker dan de "ohpaphelpikhebgeengeldmeer" filmpjes die je je vader een tijd terug stuurde! Dikke kus uit Alkmaar!

  • 19 Februari 2014 - 12:48

    Mona Hardes:

    Lieve schat het is je geraden dat je terug komt! maar geniet intens verder schat, het is je gegund hoor xxxxx

  • 19 Februari 2014 - 13:59

    Romy :

    Jemig bofkont! Die mooie foto's en verhalen maken mij aardig jaloers.
    Misschien wordt het tijd om jur over te halen om even op visite te komen;).
    Geniet er maar lekker van want hier mis je toch niks! Liefs xxx

  • 19 Februari 2014 - 17:38

    Melis (de Kleine Midget):

    Hee lieve Ted!
    Wat ontzettend fijn om te lezen dat het nu eindelijk allemaal naar je zin is! Ik kom 11 maart jouw kant op om ook mijn eigen droom na te jagen. Het lijkt me leuk om daar te meeten en om je prachtige paleisje te mogen bewonderen.
    En natuurlijk om alle goede tips van je te krijgen.
    Ik heb er super veel zin in en hoop dat ik het net zo ga treffen als jij!
    Als je het leuk vindt kun je je adres naar me sturen, dan kan ik vanaf 13 maart bij je langskomen!
    Tot snel lieverd, geniet van elk moment…

    Kusjes uit Alkmaar xxxx

  • 19 Februari 2014 - 19:00

    Frances:

    Teddyyyy!! You go girl!! Inderdaad een bofkont zeg.. fijn dat je een (en ook goed betaalde) job hebt, hoef je voorlopig nog niet terug :) maarre.. mag toch hopen dat je ooit weer terug komt ja hahah enjoy!

    xxx fran

  • 19 Februari 2014 - 19:02

    Frances:

    Enne.. foto's ???

  • 19 Februari 2014 - 22:19

    Frankie:

    Hey Teddy,

    Wat goed om te horen! Gaan we je tijdens de zomer dus helaas wel missen op de leukste ProCamp-locatie.

    Geniet er van zoveel je kan!

  • 20 Februari 2014 - 14:00

    Marieke:

    Ik ben jaloeeeeeeeeers! Ruilen? ;) Heel goed bezig topper! Xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Manly

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

17 April 2014

bananabread met tranen.

19 Februari 2014

Ik, de 20 jarige bofkont

04 Januari 2014

stukje levenervaring rijker

27 November 2013

Withsundays

24 November 2013

East coast met maat Iris
Teddy

Actief sinds 02 Sept. 2013
Verslag gelezen: 387
Totaal aantal bezoekers 5982

Voorgaande reizen:

02 September 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: